Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Sarah2014
MEDLEM

Bokföra leverantörsfakturor manuellt

När jag bokför mina lev fakturor manuellt så har det nu börjat komma upp en sida som jag får klicka bort varje gång, "ladda upp eller länka dina dokument så fyller vi i uppgifterna åt dej"

Störande!

Någon som vet hur jag kan få bort den permanent?

1 SVAR 1
Anton Martinsson
CONTENT PRODUCER

Hej @Sarah2014

Jag hittade ett svar som min kollega gett på en liknande fråga tidigare i år, du kan läsa det här

Min kollega skrev så här: 

"...Tanken bakom att rutan visas är att den inte ska ligga i vägen för själva konteringsarbetet. Du ska kunna fortsätta jobba med matchningen och göra dina inställningar precis som vanligt, även om rutan ligger synlig till höger, du behöver alltså inte aktivt klicka bort den för att kunna slutföra matchningen. Vi har medvetet utformat det så att rutan inte ska störa konteringsarbetet, men jag hör samtidigt att det kan kännas onödigt att den dyker upp när man aldrig arbetar med bildkoppling, särskilt vid högre volymer som 100-200 händelser.

Bekräfta gärna att jag har förstått dig rätt. Om det stämmer tar jag med din beskrivning som ett förbättringsförslag till våra produktutvecklare, att rutan inte ska behöva visas när det inte finns något bildunderlag att koppla.

Vill du hellre skicka in det själv med dina egna ord går det också bra, då hittar du Feedback och förslag längst ner till vänster när du är inloggad."

Ha en fortsatt fin dag Sarah!