Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

JohanRos
MEDLEM

Kontoplanen hoppar hela tiden tillbaka till sida 1

Hej! Ny här. Håller på att gå igenom kontoplanen. Varje gång jag klickar mig in på ett kontonummer och sen går ut därifrån (genom att spara, avbryta eller klicka "back" i browsern) så hoppar kontoplanen tillbaka till sida 1. Oerhört störande. Den borde hoppa tillbaka till samma sida, och gärna också dit man senast scrollat på sidan. 

Finns det något jag kan göra? Om inte, är detta något spiris kommer utveckla? Jag förstår det som att programmet är ganska nytt. 

Mvh,

Johan

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @JohanRos 

Välkommen som ny forummedlem.

I dagsläget fungerar kontoplanen precis som du beskriver – när du går in på ett konto och sedan återvänder (oavsett om du sparar, avbryter eller använder webbläsarens ”back”) så hamnar du tillbaka på sida 1 i listan. Systemet kommer alltså inte ihåg varken sida eller scrollposition just nu.

Ett tips som kan underlätta:

Om du istället använder sökfältet, till exempel genom att skriva 5, får du upp alla 5‑konton. Den sökningen ligger kvar även om du går in på ett konto och sedan sparar, avbryter eller klickar ”back” i webbläsaren. Det kan göra arbetet lite smidigare tills vidare.

När det gäller framtiden är du varmt välkommen att skicka in ett önskemål om förbättring via Feedback och funktioner som du har långt ner till vänster när du är inloggad i Bokföring & Fakturering.

Ha en fin eftermiddag!

/Tinna