Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Joel_Ilmrud
MEDLEM

Notifieringar och månadskollen

Hej.

Jag undrar hur man kan gå tillbaka och kolla Notifieringar i efterhand.

Har tyvärr hänt flertalet ggr nu att jag loggar in och ser i botten på notifieringar att man kan kolla "Månadskollen" men när jag tryckt där i förhoppning om att ni fixat problemet så står skärmen bara och snurrar tills jag får trycka på uppdatera i Webbläsaren. Detta medför att alla dom andra notifieringarna försvinner och så jag ej kan se vad det va.

Så tvådelad fråga:

1. varför funkar inte månadskollen sen säkert minst ett halvår tillbaka om ni ändå skickar ut den i notifieringar?

2. hur eller kan man se notifieringar som försvunnit från startsidan på något sätt?

Tacksam för svar
MVH Joel 

Bifogar en bild på hur den står och snurrar hur länge som helst :

Joel_Ilmrud_1-1756752574060.png

2 SVAR 2
Khedron Wilk
CHAMPION

• Skulle vilja drista mig till att säga att Månadskollen generellt fungerar bra. Kan inte komma ihåg att den krånglat för mig? Så troligen något specifikt kopplat till inställningar eller cache i just din webbläsare kanske?

Standardfrågor (ja, jag är jobbig nu :-)):
  • Har du provat på annan dator?
  • Har du provat med annan webbläsare?
  • Har du provat att rensa cache?

Det är kanske lite tekniska frågor/förslag på åtgärder men det är de sätt jag kan komma på att komma underfund med om dina problem är unika eller ej. Dessutom högst troligen de frågor Spiris support ställer om du kontaktar dem.

Se historiska notifieringar tror jag inte det finns något sätt att göra. Jag kan inte hitta något i alla fall och utifrån hur sådana så kallade push notifications fungerar rent tekniskt så tror jag inte det sparas över tid hos Spiris.  Ihopblandning av olika sorters notiser av mig, så jag stryker det.

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Joel_Ilmrud 

Vi vill gärna att du ringer oss på 0470-70 60 00 för vidare felsökning hos vår support. 

Välkommen att höra av dig!