Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Sacke14
MEDLEM

Scanner-appen, ej tillgång

Hej,

Jag lyckas inte få scanner-appen att fungera. När jag loggar in i Scanner så ser jag mitt företag, men när jag klickar i att jag vill gå vidare med den så får jag felmeddelande som säger "Du har inte tillgång". När jag då går in på Vismaonline för att ge mig själv tillgång så finns inte scanner-appen som alternativ.  Någon som haft samma problem?

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Sacke14 

Det här beteendet kan ibland uppstå om Scanner har varit aktiverad på företaget för många år sedan. Då kan det tyvärr “haka upp sig” i systemet och kräva att vi gör en manuell justering.

I ditt fall ser jag att du är upplagd på tre olika företag. Jag hjälper dig gärna vidare, men behöver veta vilket av företagen som är aktuellt i detta ärende.

Av säkerhetsskäl vill jag att du bara skriver företagsnamnet – skriv inte kundnummer eller organisationsnummer, eftersom det klassas som känsliga uppgifter.

Återkom med företagsnamnet så tittar jag på det direkt.

Hej,

Jag förstår. Det är Show&Biz Scandinavia AB. Övriga bolag behöver jag ej ha kopplat till mig längre. Tack!

Hej @Sacke14 

Om du har laddat ner skannerappen så ska du kunna logga in nu och annars ringer du supporten på 0470-70 60 00. 

Ha en fin eftermiddag!