Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael123
MEDLEM

Visma scanner - får inte tillgång

Hej,

Jag har eEkonomi för två företag. 
Jag har laddad ner scanner-appen, men det är bara ett företag som är aktivt där och det andra går inte att aktivera - hur löser jag det?

6 SVAR 6
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Mikael123 

 

Det ser ut som om du inte har aktiverat Visma Scanner på ett av dina bolag. För att ge tillgång till de som vill använda appen loggar du in som administratör på vismaspcs.se, klickar på företagsnamnet uppe i högra hörnet och väljer Användare. Mer information finns i hjälpavsnittet Visma Scanner. 

 

Får du inte det att fungera behöver du ringa supporten så hjälper vi dig!

Mikael123
MEDLEM

Hej, tack för svar. Jag går in på användare, men ser inte vad jag ska göra i den menyn? 🙂
Så här ser det ut:Bild.jpg

Hej @Mikael123 

 

Prova att du går in på vismaonline.com och välj Mina tjänster - Användare och tjänster - Klicka in på användaren - bocka i Visma Scanner så ska det fungera. Annars ringer du supporten så hjälper vi dig gärna. 

Mikael123
MEDLEM

Aha, det finns inte som val hos mig, endast eEkonomi, Kreditupplysning, Storegate och Digitala fakturor. 
Jag kanske inte har den tjänsten då?

Jodå det ska du ha men den behövs lite handpåläggning för att du ska kunna aktivera den. Ring oss så fixar vi! 

Mikael123
MEDLEM

Fint - tack för hjälpen! 🙂