Hej, jag har ett litet AB och inte så många bankhändelser per år, (kanske 5-15 per år) så behöver inte egentligen ha någon filöverföring eller att kunna betala via spiris mot banken.
Det jag är ute efter är bara att bankhändelserna kommer in i spiris så att kan sedan manuellt kan matcha dem mot kvitton för inköp eller annat. Då jag går på swedbanks hemsida verkar deras koppling främst vara för sådana som vill kunna betala och skicka betalningsfiler till swedbank från spiris och detta kostar. Är det denna lösning jag måste ha för att kunna se bankhändelser i Spiris eller finns det någon annan lösning (gratis?) för detta, likt kopplingen mot skattekontot?