Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael22
MEDLEM

Skatt & Bokslut svårstartat från Byråstöd

Hejsan

Jag har haft problem med att Skatt & Bokslut är svårstartat, från Byråstöd. Har inga problem med internet. Samma problem sker oavsett var jag sitter hemma, på kontoret eller någon annanstans. 

Historiken är rensad. Jag gör via google webläsare, som Spiris har rekommenderat.

Detta problem har varit i ca 4 månader, trots att jag har påtalat detta för supporten.

Spiris måste åtgärda detta nu.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Mikael22 

Tack för att du hör av dig.

Du har redan gjort flera bra första åtgärder som att rensa historiken, använda Google Chrome och testa från olika nätverk och platser. Du har säkert redan gjort det men prova även att starta om din dator - inte bara stänga av som det är lätt att man gör utan verkligen välja alternativet Starta om. 

Tyvärr är det väldigt svårt att avgöra exakt vad som orsakar detta via forumet eftersom vi inte kan se hur din miljö är uppsatt. För att kunna felsöka ordentligt behöver vi titta direkt i din dator.

Jag rekommenderar därför att du ringer vår support på 0470‑70 60 00. Hälsa gärna fått rådet att ringa av Tinna i forumet och berätta vilka åtgärder du redan har testat så kan vi snabbare gå vidare i felsökningen.

Välkommen!