Jag försöker lägga till bokföringsförslag i drop-down-listan med "Nytt bokföringsförlag". Men de dyker inte upp i den listan. Någon som har någon bra idé? Det går heller inte redigera listan om jag fattar rätt.
I bilden ser man inte hela listan för rullisten till höger indikerar att det finns fler förslag än de man direkt ser. De ligger inte längre ner om du rullar ner till botten?
Mvh Lena
Tack för svar Lena. Tyvärr inte. De jag lägger till visas inte i den listan. Däremot finns under Inställningar --> Bokföringsmallar. De exempel på när jag försökte lägga in en egen mall. Två gånger dessutom. Jag hittar inget sätt att redigera i listan vid Bildunderlag så att de visas även där.
Hej
Vädigt märkligt. Jag gjorde själv ett test att dels lägga till en mall under inställningar > Bokföringsmallar och även lägga till en under inköp bildunderlag när man väljer mall. Den enda som kommer upp som valbar sedan är den som görs under bildunderlag. 
Har personligen ingen aning om vad orsaken till detta är. Föreslår att du ringer in till vår programsupport som är lite vassare på själva programmet och dess funktioner än vad jag är. 0470 - 70 62 00
/Joachim
Borttaget

Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.