Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

catla75
MEDLEM

Boka tid?

Kan man boka tid med någon som kan kolla så man gjort rätt i programmet? Känner mig rätt osäker...

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @catla75 

Tack för din fråga. Har du hunnit prata med vår support än? Det kan vara ett bra första steg, särskilt om det gäller hur du använder programmet – vi hjälper gärna till via den vägen.

Om det istället är själva bokföringen du vill få kontrollerad så vet jag att det finns många kunniga redovisningskonsulter här i forumet. Kanske någon har möjlighet att ta sig an uppdraget?

Om inte, kan vi gärna hjälpa dig att komma i kontakt med en passande redovisningsbyrå. Du kan även själv hitta en redovisningsbyrå eller revisor som arbetar i Spiris via sidan Hitta din redovisningsbyrå.

Länken hittar du här: Hitta din redovisningsbyrå

Hoppas detta hjälper och att du får en fin dag! 

Jag har pratat med supporten men det är mer en avstämning på att jag gör rätt som jag behöver. Vill helst inte lägga ut tusenlappar på en revisionsbyrå i och med att jag redan betalar för programmet. Tänker att det borde ingå att få stöd i att man gör rätt? 

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @catla75,

Jag förstår helt att du vill känna dig trygg med att allt blir rätt – det är många som önskar en extra avstämning när man arbetar med bokföring.

Vår support finns alltid här för att vägleda dig kring hur du använder programmet och besvara frågor om funktionerna, och vi kan även ge tips och förklaringar så att ditt arbetssätt blir korrekt.

Däremot är en genomgång eller granskning av din bokföring tyvärr något som ligger utanför vad som ingår i supporten, eftersom det räknas som en konsulttjänst.

Det är viktigt att bokföringen blir korrekt, inte minst för att undvika problem längre fram, och därför kan det i vissa fall vara värt att ta hjälp av en redovisningskonsult – även om det innebär en extra kostnad. Om det handlar om enstaka frågor eller om du har fastnat på ett specifikt moment, får du gärna ställa frågan i forumets kategori för bokföringsfrågor, där många kunniga medlemmar gärna hjälper till. Däremot går vi inte igenom din bokföring och säkerställer att den är korrekt – det överlåter vi till proffsen.

Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet.