Hej hej!
Min ekonomiska förening bokade tågbiljett från Danmark till Nederländerna. Tåget blev 4 timmar försenat och vi fick tillbaka 50% på biljettpriset från Deutsche Bahn. Hur bokför jag det korrekt? Antar att vi inte ska betala skatt på återbetalningen?
Vi bokade på 5810 vid köp av biljetterna och återbetalningen (1788,08kr) betalades tillbaka till vårt företagskonto.