Vårt företag går nu in i en mindre aktiv fas, och inte mycket lär hända närmaste tiden.
Hur bär jag mig åt för att stänga av Visma Utlägg och därmed undvika kostnaden?
/ Uffe
Hej @Uffe_R
Tack för din fråga! Jag förstår att behovet kan förändras över tid.
Om du väljer att avsluta ditt abonnemang för Resor & Utlägg (Visma Utlägg) innebär det att du inte längre kan arbeta i funktionen, och all information raderas i samband med att abonnemanget upphör.
På hjälpsidan Uppsägning av ditt abonnemang beskriver vi steg för steg hur du gör för att avsluta tjänsten och vad som är viktigt att tänka på innan – till exempel att ladda ner information du vill spara.
Hoppas detta hjälper! När du vill koppla på funktionen igen är det bara att höra av dig så hjälper vi dig igång. 🌻
Funderar på en sak till.
Vi kommer rimligen inte att fakturera mer på kanske ett par år, om någonsin.
Tänkte om vi kan stänga av faktureringsdelen också.
Edit: Ser nu att faktureringen inte kostar extra. Stämmer det?
Känns detta som en rimlig approach?
/ Uffe
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.