Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @FredrikLundgren Tjänsten Lönebesked/Kivra för att skicka och ta emot digitala lönebesked ingår när du sköter lönerna i Spiris ekonomiplattform. De anställda behöver ladda ner appen Spiris Anställd. Läs mer i hjälpavsnittet Kom igång om de anställda ska registrera tider och avvikelser. Trevlig helg! /Tinna
Hej@Tinna GunnarssonTack så mycket!
Hej @norrebo Om dina använda lönearter påverkar arbetad tid eller inte beror på vilka inställningar som är gjorda på de lönearter som används. Du kan se inne på lönearten och fliken 2 om de använda lönearter påverkar arbetad tid eller ej. Min tanken med Ackumulatorlistan kanske inte fungerar så bra för ändamålet men jag ville ändå dela med mig av den. Toppen att du registrerat ditt önskemål direkt till våra utvecklare av programmet. Ha en fin dag /Tinna
Min uppfattning är att vi nu inte behöver hålla reda på detta, utan alla med lön som arbetare ska vara med. Antar att Fora tar bort de som inte ska vara med sedan.
Hej @Sofia_87 Tack för att du skriver till oss. Jag har varit i kontakt med mina kollegor på supporten som rekommenderar att du ring till oss så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. Välkommen att kontakta supporten /Tinna