Hej@AgnetaS
Detta är inget vi känner igen eller som vi haft rapporterade fel om tidigare.
Om någon av era medarbetare upplever samma problem igen så skulle jag önska att ni kontaktar vår support på 0470-706200.
Vänligen
Jesper
Hej Sunnis,
Då tror jag att ni skulle kunna använda er av något som vi benämner som terminallägeiVisma LönAnställd. Dåkan alla anställda stämpla in och ut på en gemensam dator eller iPad. Terminalläget kan även användas för anställda som vill stämpla in och ut från sin dator utan att behöva logga in iVisma LönAnställd. I vår hjälptext Terminalläge i Visma Lön Anställd kan du läsa mer om hur det fungerar och hur du går tillväga.
Trevlig helg!
Tinna
Hej Lena,
Det är egentligen inte jättestor skillnad mellan Lön 300 och Lön 600 förutom att Lön 600 har ettgäng funktioner och lite fler möjligheter men jag hoppas och tror att du kommer trivas även i Lön 300.
För att du ska kunna välja rättsemestervillkorså får du en länk till dokumentet Beräkning semestervillkor så får du kontrollera så beräkningarna matchar ditt avtal. Nyckel till %:en ligger under Arkiv - Inställningar - Semester och dubbelklicka in på semestervillkoret men det vet jag redanatt du känner till 🙂
Ha en fin dag
TInna