Hej @Iwarne
Tack för att du hör av dig och för att du beskriver situationen så tydligt. Jag förstår verkligen att det här blir frustrerande när arbetet stoppas upp och underlag behöver göras om flera gånger.
För att vi ska kunna hjälpa er vidare på ett bra sätt behöver dock supporten få möjlighet att koppla upp sig mot ert program och se exakt hur det ser ut hos er. Det är tyvärr inget vi kan göra här i forumet. När det gäller frågor som rör artiklar, överföringar och upplägg i både Tid & Projekt och Bokföring är telefonsupporten den snabbaste och mest effektiva vägen, just eftersom de kan felsöka direkt i er miljö.
De kan hjälpa er reda ut artikelstrukturen, vad som ska vara synligt för medarbetare, samt titta på varför underlagen beter sig som de gör. Skulle det visa sig att det behövs en mer genomgripande genomgång kan de också guida er vidare kring vilka alternativ som finns.
Välkommen att kontakta oss på 0470-70 60 00.