Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Dan! Tråden var från början taggad med programmen Administration 200, 500 och 1000 från Martins sida. Om du följer programmet Administration 500 i forumet var det därför du fick detta inlägget också. Jag ändrade taggarna när jag hade svarat eftersom samlingsfakturering enbart finns där. Om du inte vill följa den här tråden mera kan du klicka på sluta följa som du hittar i första inlägget (Martins). Kul att du valt att följa ett program! 🙂
Hej! Konsekvensen av ditt misstag blir att din ingående moms och dina kostnader som redovisas på fakturorna hamnar på fel månad. För att korrigera får du stryka verifikationen som genererats av journalen. Därefter lägger du upp en ny exakt likadan verifikation manuellt, men med korrekt verifikationsdatum.
Hej! Jag vet faktiskt inte vad detta fel kan bero på. Kolla gärna med banken, de kanske har besked till dig. Annars får du gärna kontrollera inställningarna för betalfil. Du kan läsa mer hjälp i detta dokument: http://www.vismaspcs.se/visma-support... Du kan även titta på följande supportfilm som beskriver det här med utbetalningsfiler och inställningarna: https://www.youtube.com/watch?feature...
Hej! Gå till Arbeta med - Kundreskontra - Räntefakturering. På den/de fakturor som inte ska inkasseras väljer du åtgärd M . Makulera. Välj sedan Kommando - Skapa fakturor. Kontrollera dessförinnan att du verkligen valt M som åtgärd på alla fakturor som ska makuleras, annars finns risken att det skapas en massa räntefakturor i onödan som du sedan måste makulera.
Hej! Gå in under startmenyn i Windows och vidare till Kontrollpanelen - Nationella inställningar och språkinställningar - fliken Språk. Bocka ur rutan Installera filer för komplicerade skriftspråk och språk som skrivs från höger till vänster (inklusive thailändska) samt Installera filer för östasiatiska språk. Den här inställningen bör lösa ditt problem. Välkommen åter om du har fler frågor eller problemet kvarstår.