Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Detta kan bero på ett par olika saker. I och med att du skriver att det är ganska rörigt nu så tror jag att vi löser detta smidigast via telefon. Jag har bett en kollega att ta kontakt med dig så att du får ordning på det.
Hej! Om du leverar ut dina artiklar direkt från ordern och skapar en faktura från den kan du lägga in en minusrad på fakturan och på så vis få tillbaka artiklarna i lagret. Alternativt kan du skapa en kreditfaktura på de returnerade varorna och se till att det finns en markering i Lagerför på kreditfakturan. Då går artiklarna tillbaka i lager. Kan detta funka för dig?
1. Sätt i ditt USB minne/Extern hårddisk. Ett litet tips är att kolla vad USB minnet heter när du sätter in stickan i datorn för att veta vad du ska bläddra fram till vid själva säkerhetskopieringen. När jag sätter i min sticka får jag upp denna ruta och i mitt fall heter USB minnet Flyttbar disk (E:). 2. Välj Arkiv – Säkerhetskopiering. Har du flera företag att säkerhetskopiera väljer du Alla företag annars väljer du Aktivt företag. 3. Klicka på Bläddra och sedan Dator/Den här datorn. 4. Klicka på ditt USB minne/Extern hårddisk, det vill säga det namn du såg när du satte i stickan, i mitt fall Flyttbar disk (E:) sedan klickar du på OK. 5. Nu har du valt att din säkerhetskopia ska sparas på ditt USB minne och du kan klicka på OK igen. 6. Ditt/Dina företag säkerhetskopieras nu till stickan och när du fått ett meddelande: Säkerhetskopiering klar klickar du på OK och du kan ta ut ditt USB minne/Externa hårddisk. Tänk på att ha ditt USB minne på ett säkert ställe.
Hej, I versionen som nu finns för nedladdning finner du de nya standardmallarna SILVER. I våra tester har vi givetvis tagit hänsyn till fönsterkuvert men exakt hur måtten blir på olika skrivare är svårt att förutspå. Återkoppla gärna till oss om du fortfarande upplever placeringen som ett problem hos er.
Hej! Jag förstår att det kan tyckas konstigt men de färdiga konteringsmallarna är enbart förslag. Det finns ingen inbyggd logik att följa vald kontoplan utan de är skapade och utformade med senast tillgängliga kontoplan som grund. Har man en äldre kontoplan behöver man alltså se över mallarna och korrigera dem manuellt själv. Och det kan ju även vara så att föreslagna konton inte stämmer med hur du vill ha det, även om du har en ny kontoplan.