Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej annica lundberg,Vi har haft ett par kunder tidigare som fått samma meddelande som du och då har vi behövt titta i loggar etc för att reda ut hur ärendet ska lösas. Jag rekommenderar att du hör av dig till mina duktiga kollegor på supporten så hjälper vi dig gärna.Välkommen!/Kristina
Redan 2011 hade jag kontakt med Visma support för att få till en ändring på detta, så man skulle få en valmöjlighet att börja skriva av på restvärdet. De skulle ta det vidare till deras utvecklingsavdelning men verkar inte som något hänt där ännu.....
Hej Tibor! Jag förstår absolut din reaktion på denna begränsning. Det var ingen uppdatering som var planerad utan snarare ett fel i systemet. Begänsningen hamnade tillfälligt på maximalt 99 timmar. Vi har tagit bort denna begränsning men tyvärr påverkade detta era tidssaldon och i vissa fall fick man även lägga tillbaka de timmar som funnits tidigare som översteg 99. Så klart ska vi inte göra uppdateringar som begränsar användare och som ställer till med problem för er. /Tobias
Hej Zahrah!Har du importerat verifikationer eller SIE-fil till Ekonomiöversikten? Kontrollera under Inställningar - Import om det finns något importerat räkenskapsår. Prognosen görs alltid för det senast importerade räkenskapsåret, finns det ingen data importerad kan det vara därför knappen är släckt.
Hej Niclas!För att få in uppgifter i årsredovisningen så finns det två alternativ:1. Att du i Visma Bokslut har skapat alla dokument och noter som ska finnas i koncernens årsredovisning, och att det finns värden på dem i Visma Bokslut. Ska du tex ha Kassaflödesanalys i koncernen behöver den finnas även i bokslutet. När du sedan i Visma Koncern importerar från Visma Bokslut så väljer du att även årsredovisningen ska importeras. Och då kommer du få in värden i Uppgifter ÅR.2. Om du för tex ett företag inte gör bokslut i Visma Bokslut behöver du fylla i värdena manuellt i Uppgifter ÅR.//Linnea