Hej @hygge_1!
Jag har undersökt detta lite djupare och bollat med våra produktspecialister för att få en bild av hur det är tänkt att fungera.
Anledningen att det fungerat tidigare för dig är för att vi hade en annan modell för automatiska förslag. Den gamla modellen kom ihåg förslagen föralltid när man väl hade lärt programmet de olika förslagen tillräckligt många gånger. I höstas uppdaterades modellen, vilket innebär att programmet lättare kommer ihåg det du har bokfört, men den "glömmer" också förslagen om du inte har bokfört på samma sätt efter 90 dagar. Dvs, om du inte gör samma bokning inom 90 dagar har programmet glömt bort det, vilket är orsaken till att du inte får upp förslagen på dina skattehändelser.
Tack för din input, vi kommer se över hanteringen framåt och utvärdera detta löpande. Vi vill såklart att det ska fungera så bra som möjligt för er kunder. 🙂
Jag hoppas att detta kunde ge dig en bild av hur modellen numera fungerar och varför det inte fungerar som det tidigare har gjort.
Önskar dig en fortsatt bra dag och en fin midsommar!
/Tinne
... Visa mer