Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @joa_bjTack för att du kontaktar oss. I Visma eEkonomi är det en begränsning gällande vilka kolumner som kan importeras från en CSV-fil. Du kan importera kolumner för datum, belopp och referens/OCR-nummer. Det är en begränsning som programvaran har, och i nuläget har du ingen möjlighet att utöka detta.Du är självklart välkommen att lämna ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare via Feedback och Förslag som du hittar längst ner i vänstra kolumnen i ditt program. Ha en fortsatt fin dag. /Tinna
Hej @Sigge01 Välkommen som ny forummedlem. Lönetjänsten Visma Lön Direkt har begränsningar när det gäller att tilldela resultatenheter och projekt direkt till anställda. Löneprogrammet Visma Lön Smart erbjuder denna funktion, men saknar för närvarande möjligheten att automatiskt fördela kostnader. För att fördela kostnader mellan flera resultatenheter behöver du skapa en manuell verifikation och lägga till fler kontorader för att göra fördelningen, precis som jag tolkar det att du gör redan idag. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Fakturan gjordes inte år så bokföringsåret är låst. En annan lösning får göras.
Är perioden låst? Alltså den månad som fakturadatumet ligger i?
Hej Carina,och tack för svar. Jag får nog ta upp detta med vår revisor och se vad han säger och sen kolla om och hur visma hanterar detta så jag har det klart för mig innan vi kör igång med tjänsten.//Louice
Awesome