Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @KatrinBruce Välkommen som ny forummedlem. Just denna typen av frågor är jättesvår att lösa via forumet men jag har ett par tips som jag hoppas ska kunna hjälpa dig. Om du har Visma eEkonomi med tillvalet Deklaration & Årsredovisning för aktiebolag så behöver du inte bokföra årets resultat manuellt, programmet gör det åt dig automatiskt när du låser deklarationen. Se gärna filmen Skapa deklaration och årsredovisning för aktiebolag i Visma eEkonomi Du kan även kontrollera så konto 2099 och 2098 har ett utgående saldo som är noll. Se hjälpavsnittet Bokföra föregående års resultat. Hoppas detta hjälper dig och att du får en fortsatt fin dag. /Tinna
Hej @C J V E Precis, du tänker helt rätt. Om du kostnadsfritt vill ha in din leverantörsfakturor i programmet får du manuellt lägga in dem och sedan kan du koppla dina underlag med hjälp av Visma Scanner helt gratis. Ha en fin dag /Tinna
Är ingående saldo korrekt
Hej @Advina Tack för att du hör av dig till oss. Det är aldrig roligt när det blir fel men vi ska hjälpa dig. Om fakturan inte är betald än, gör du enligt följande:Ångra den felaktiga fakturan genom att välja Åtgärder - Ångra faktura i programmet. Detta kommer skapa en kreditfaktura som automatiskt kvittas mot originalfakturan. Om fakturan är betald kan du följa beskrivningen under rubriken "Jag har en betald kundfaktura med ett felaktigt datum/artikel/belopp" i hjälpavsnittet Vanliga problem och lösningar - försäljning. Får du problem och vill att vi kikar på det så slå gärna en signal till supporten som vid behov kan koppla upp och kika i ditt program. Trevlig helg /Tinna
Hej @AWF___ Fint att du delar med dig till våra forummedlemmar. Ha en riktigt fin helg och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Awesome