Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @JOVAN SMK Om du har gjort fakturor till en kundgrupp och vill att alla ska skickas via Kivra så är ett val du gör vid utskicket av fakturorna. Det ser ut så här: Jag kan själv inte testa fullt ut för Kivra men tänker att du bör ha valet att alla fakturor ska skickas till Kivra. För att kunderna/medlemmarna ska få fakturan via Kivra behöver detta vara aktiverat på kunden och där gör vi en check/verifiering mot Kivra när du anger personnummer eller mailadress. Ha en fin dag /Tinna
Hej @Dalmoplåt Jag rekommenderar att du slår en signal till mina kollegor på vår försäljningsavdelning som arbetar med integrationslösningar och som säkert har bra förslag att dela med sig av. Vill du hellre leta själv så hittar du alla integrationer här. Om du inte hittar någon färdig lösning som passar rekommendera jag att du lägger ett förslag direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via Feedback och förslag på första sidan i programmet. Ha en fin dag! /Tinna
Hej @Hedlund16 Tack för att du kontaktar oss. Som vi tolkar dig så har du låst deklarationen en gång, vilket har resulterat i att den första verifikationen överfördes till Visma eEkonomi. Därefter har du låst upp deklarationen och genomfört någon ändring som kräver att programmet skapar en ny verifikation med uppdaterade siffror. När du låser deklarationen igen kommer den nya verifikationen att skapas och överföras till Visma eEkonomi. Om du får ett meddelande om att det har misslyckats rekommenderar jag att du kontaktar programsupporten så ska vi hjälpa dig att felsöka närmare. Ha en fin dag /Tinna
Hej @Lars B! Vi får inte riktigt ihop vad för typ av fel det kan vara, så jag skulle vilja be dig att ringa till supporten så får vi undersöka detta närmre. Supporten stänger vid 16:00 idag och öppnar igen på måndag vid 09:00, så ta kontakt med oss när du har möjlighet så ska vi hjälpa dig. Önskar dig en trevlig helg! /Tinne
Jag har samma problem som Erik, dvs att jag varje år får en differens på 1 krona, troligen pga öresutjämning. Finns det ett enkelt sätt boka bort denna öresavrundnings-skillnad som en avslutande verifikation på 2023? I så fall, hur bör en sån verifikation se ut?
Awesome