Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fd medlem! Började undersöka detta på mitt håll, men såg att du tidigare har varit i kontakt med supporten. Jag fick information om att vi har tagit in ditt ärende för felsökning, så mina kollegor jobbar vidare med att undersöka detta åt dig. Du kommer få återkoppling via ärendet så snart de har tittat på det. Hoppas att du får en fin helg! /Tinne
Hej @Fd medlem Varmt välkommen som ny forummedlem. Vi har haft en del kunder som kontaktat oss med liknande problem där man har upplevt svårigheter med att se dokumentfliken och andra flikar i Ekonomiöversikten. För att lösa detta har vi upptäckt att om kunderna zoomar ut i webbläsaren så dyker flikarna upp igen. Att det blir så här har berott på webbläsarens visning av sidan och jag tror att lösningen för dig är den ovan men annars kan du även testa/kontrollera följande:Är ni flera användare av Ekonomiöversikten så kanske den som är administratören för tjänsten har ändrat behörigheter för användarna? Kontrollera det på sista fliken i tjänsten där ni hittar behörighet. Testa även en annan webbläsare - samma problem där? Om inget av detta hjälper rekommenderar jag att du slår en signal till vår kunniga support så hjälper vi dig gärna. Ha en fin helg/Tinna
Hej @kesch23 Toppen att du återkopplar och delar lösningen. Nu kan du säkert hjälpa någon annan forummedlem framöver - bra jobbat och varmt välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej @Nellie 123 Tack för att du skriver till oss i forumet. I programhjälpen för Visma eEkonomi Pro finns avsnittet Arbeta med koppling till Skatteverket Här hittar du information från oss om hur du aktiverar kopplingen (det verkar du dock redan har gjort) samt vanliga frågor och svar. Jag har svårt att besvara din fråga om vilka företag Skatteverket skriver om på sin hemsida och det är nog bäst att du ställer den frågan till dem. När du fått svar blir jag glad om du uppdaterar tråden så kan du säkert hjälpa någon annan forummedlem i samma situation. Ha en fin dag och varmt välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
Hej @Fd medlem Tack för att du hör av dig till oss i forumet. Det går tyvärr inte att slå ihop periodiseringarna utan det kommer att skapas en verifikation per periodisering och medlem. Gällande frågan om årsvis periodisering så är det inget vi stödjer i Visma eEkonomi i dagsläget. Du är varmt välkommen att lämna ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi. I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Awesome