Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Christel9! Du kan ändra detta i Visma Advisor, men du har också möjlighet att göra det i Visma eEkonomi när utkastet har förts över från Advisor. Jag förstår vad du menar och tycker att du har bra input kring detta, så jag skulle därför vilja be dig att skicka in detta till vår produktutvecklingsavdelning via Feedback och förslag. Återkom gärna om du har några fler funderingar. Önskar dig en fin måndag! /Tinne
Tack för svaret Mikael! Jag kör Chrome, ska kolla uppdateringar samt provar annan webläsare.
Hej @Saga Backteman! Jag ser att du fått hjälp på vägen av våra duktiga champions och att du har börjat gå igenom din bokföring för att undersöka vad som kan vara avvikande. Om du behöver fortsatt hjälp med att titta igenom bokföringen så kan det vara bra att ta hjälp av en redovisningskonsult så att den preliminära inkomstdeklarationen blir rätt och riktig. Kanske till och med någon av herrarna i tråden har möjlighet att ta emot dig? 🙂 Önskar dig en fin helg! /Tinne
Hej @Johanz I programhjälpens avsnitt Ta bort eller makulera en preliminär verifikation kan du läsa om vad som gäller samt i vilket läge du har möjlighet att göra en korrigering och när det inte går att korrigera. Har du några följdfrågor eller funderingar är du alltid välkommen att höra av dig till oss i forumet. //Tinna
Ha! Inte tänkt på. Duplicera flik fungerar även i Firefox och i Safari.
Awesome