Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejDu använder konto 2420 Förskott från kunder för att hantera dubbelbetalningen.InbetalningenDebet 1930Kredit 2420 (matchas som övrig insättning/egen kontering)ÅterbetalningenKredit 1930Debet 2420 (matchas som Övrigt uttag/egen kontering)Vänliga hälsningarRoffaK
Hej @C J V E Du tar ett foto på kvittot i Visma Scanner och den blir markerad som Betald om du handlar med kort och momsen blir tolkad och inlagd i fältet för moms. I Visma eEkonomi väljer du att gå in under Kassa- och Bankhändelser och om du har fått in din bankhändelse (eller om du lägger upp den manuellt) kan du sedan välja att Matcha och där göra valet Inköp mot kvitto - Egen kontering så kan programmet lägga in belopp och moms som registrerats i Visma Scanner. Hoppas detta kan hjälpa dig och annars är du alltid välkommen att höra av dig till oss i forumet. //TInna
Tack så jätte mycket! Sakta sakta så lär jag mig med tack till denna hjälp!
Tack för hjälpen!
Från Outlook går det alldeles utmärkt att dra filerna till eEkonomi!Upplever inte att mailade pdf:er inte kommer fram dock..Kan hålla med om att man behöver en knapp för att fota fler sidor i appen dock!
Awesome