Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej,Det låter ju logiskt till och med. Hade jag besvärat min skalle i försöka tänka i två steg... Tyckte mig göra ett tappert försök i hjälpen för att förstå men var nog för inne på att problematiken låg i inläsningen.Jepp, dragning på konto är SEK och din lösning fungerar.Om någon annan trillar på tråden, så här ska det se ut. Och man får ett väldigt arg lite hjälpbubbla som säger att "det måste vara samma tecken", dvs + och - måste stämma med SEK-värdet.Och nu när jag testade så matchade den så snällt så. Återstår bara hur jag kontoför detta med moms och så; men det hör Bokföringsforumet till.1000-tack för hjälpen! Söndagssupport dessutom. KUDOS!
Hitta varför...Visma eEkonomi och Visma Lön Smart färgas rosa för... - Visma Spcs ForumSorry för bruset.
Liten teknisk utvikning/komplettering till det officiella svaret:E-post på Internet som det fungerar idag har inget pålitligt inbyggt stöd för att se om ett brev har lästs eller ej. Det finns helt enkelt inte i den underliggande tekniska standarden som e-post bygger på. (Att vissa kommersiella e-postsystem som t.ex. Microsoft Exchange har det är en annan sak.)Teoretiskt skulle man kunna skicka fakturan som en länk att klicka på istället för PDF-bilaga och när kunden klickar på länken för att hämta fakturan skulle man kunna registrera den hämtningen.PS. Även om jag förstår behovet så skulle jag personligen bli frustrerad om jag själv skulle få sådana mail. Att få fakturorna som PDF-filer direkt i e-posten gör att jag kan automatisera hanteringen. Inte lika lätt med länkar. DS
Hej LxLasso! Jag ber om ursäkt för att vi har dröjt med att besvara din fundering då vi har behövt bolla detta inom teamet. Vi ser gärna att du registrerar detta som ett önskemål till vår utvecklingsavdelning, det gör du direkt i Visma eEkonomi via knappen Feedback & förslag längst ner till vänster. Tack för att du tar dig tid att dela med dig av bra förslag till oss. Önskar dig en fin helg! /Tinne
Hej @LenaVa, Tack för att du hör av dig och för att du återkopplade här i forumet. Nu kan du säkert hjälpa någon i samma situation. Ha en riktigt fin helg! /Tinna
Awesome