Hej,Det låter ju logiskt till och med. Hade jag besvärat min skalle i försöka tänka i två steg... Tyckte mig göra ett tappert försök i hjälpen för att förstå men var nog för inne på att problematiken låg i inläsningen.Jepp, dragning på konto är SEK och din lösning fungerar.Om någon annan trillar på tråden, så här ska det se ut. Och man får ett väldigt arg lite hjälpbubbla som säger att "det måste vara samma tecken", dvs + och - måste stämma med SEK-värdet.Och nu när jag testade så matchade den så snällt så. Återstår bara hur jag kontoför detta med moms och så; men det hör Bokföringsforumet till.1000-tack för hjälpen! Söndagssupport dessutom. KUDOS!