Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Petra! Jo det stämmer, det ska även läggas in som en övrig kostnad på faktura, precis som vi visar i filmen. I och med att du redan har skapta din kundfaktura tycker jag att du kan prova och se om du har möjlighet att komplettera detta manuellt hos Skatteverket. Det är inget fel på din faktura och konteringen påverkas inte av att du har missat att fylla i fältet och därför bör det inte vara något problem att bara komplettera manuellt hos Skatteverket. Lycka till och tänk på att du alltid är välkommen att skriva till oss! /Tinna
Stort tack!Nu har jag gått tillbaka genom åren och rättat till allt som har med årets resultat/ombokning av föregående års resultat att göra. Allt ser klockrent ut nu.Väldigt bra och tydliga förklaringar, tack igen.Mvh Jacob
Hej på er! Vill bara flika in att jag precis fått uppdaterad information om att det kommer att ske en förändring men mer än så vet jag inte i dagsläget. /Tinna
I internetbanken finns ju dokumentet som specar exakt vilka fakturor som ingår i klumpsumman, "Insättningsuppgifter_Detaljer". Du laddar ner den (detta är själva verifikationen för bankhändelsen) och matchar mot listan.
Hejsan!Jag tolkar det som i början av din text att du vill att á-priset på artikeln ska visas exkl moms men att den nu visas inkl moms, då tänker jag att inställningen underInställningar - Företagsinställningar-Visa priser exkl. moms för privatpersoner ska vara markerad. Men du får gärna rätta mig om jag missförstått.I mitt exempel nedan har jag använt en tjänst för rut-arbete. Där är priset exkl moms 800 kr och 1000 kr inkl moms.rut tjänst.PNGHar jag inte en markering i mina företagsinställningar förVisa priser exkl. moms för privatpersonerså visas á-priset såhärrut inkl moms.PNGHar jagen markering i mina företagsinställningar förVisa priser exkl. moms för privatpersonerså visas á-priset såhär rut exkl moms.PNG Kika gärna så inställningarna stämmer en gång till, annars får du gärna återkomma med lite mer information/bilder så ska jag ta en till titt på det.Ha det fint! 🙂/My
Awesome