Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Frågan är egentligen hur momsredovisningarnas saldo ut för månaderna? Vad hade du för belopp i fältet betala/få tillbaka på rapporten? Om vi tar till exempel januari månads momsrapport då tolkar jag det som följer: - Momsrapport skapas, där står det att du ska betala 16 986 kr. - Du betalar dessa 16 986 kr till SKV den 13/3 från - Du får beslut om ändring och SKV betalar tillbaka 3 810 kr den 15/4 Stämmer dessa antaganden? i såfall bör du inte ändra händelserna utan bokföra dem i rätt led, men återkom gärna med detaljerna så ska jag säkert kunna hjälpa dig. 🙂 /My
Tack My!,Det var det jag behövde. Nu skall jag kunna tracka felen.MvhP
Hejsan! Efter att ha läst igenom tråden så kan jag tycka detta är bra att ta en vända med oss på supporten via telefon eller chatt, så att vi verkligen kan få en bild på exakt hur det ser ut i ditt program. Det är svårt för mig att säga vad som är rätt och fel nu utan den överblicken tyvärr. Kontakta oss via länken så kommer vi kunna kika på det tillsammans med dig i ditt eEkonomi. Vill också flika in med vårt skrivna hjälpavsnittArbeta med bankkoppling som kan förklara hur bankkopplingen fungerar, det kan vara lite olika beroende på vilken bank du har. 🙂 Ha en fortsatt fin dag! /My
Tack för mycket informativt svar My!Då ska jag skicka iväg fakturan till kunden och konteringen blir korrekt.HälsningarAnna
Upptäckte att det som inte fungerade var att trycka på den gröna knappen ”Bokför”, av någon anledning behövde jag klicka Matcha och sedan manuellt välja aktuell faktura.Problemet löst!Tack
Awesome