Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

konto 4051 bör nog ha momskod 22, och se nedan det som bokförs för importen (moms/tull)4545Beskattningsunderlag vid import 25%504546Beskattningsunderlag vid import 12%504547Beskattningsunderlag vid import 6%504549Motkonto beskattningsunderlag importIngen momskod
Ja, det var fel av mig - finns ju inget villkor i Advisor. Så det får förbli en fråga för utvecklarna, således - jag har inte så många nya kunder så trots att jag också har 20 dagar har jag inte märkt av problemet eftersom jag alltid lägger in en massa annat när de är nyupplagda i eEkonomi och innan det är dags att fakturera. Hoppas det löser sig för dig snart!
Gud vad bra med iZettle-appen, den har ju jag!!
Hej Ammi, I hjälpavsnittet Omstart av företag kan du läsa om hur du gör för att starta om ditt företag samt vad du bör tänka på innan du gör det. Uppstår det några frågor eller funderingar på vägen är du alltid välkommen att höra av dig till supporten eller till oss här i forumet. /Tinna
Hej Sara! På Skatteverkets sidaNE-bilaga vid avslutad näringsverksamhetkan du se exakt information om hur NE-bilagan ska fyllas i när du avslutat din näringsverksamhet. Där finns också information om att markeringenVerksamheten har upphört under 2020markeras först i din inkomstdeklaration 1 under Allmänna uppgifter. I vår deklarationsmodul som jag ser att du använder är det NE-blanketten som kommer i SRU-filen här, så dukommer inte komma åt den checken från programmet. Skriver du ut filen som en PDF från deklarationsmodulen så består sidan 3 i PDF-filenav uppgifter som du använder som underlag för sidan 2 i din förtryckta Inkomstdeklaration 1. Då du inte kan skriva ut och skicka in den till Skatteverket, kan du föraöver uppgifterna manuellt alternativt kan du ange uppgifterna i Skatteverkets e-tjänst Inkomstdeklaration 1. Ha en fin måndag! /My
Awesome