Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Vid betalning av den ursprungliga faktura så skall du ange det belopp som den fakturan är på (annars blir den bara delbetald) resterande skall du göra en ny bankhändelse på och då "betala" krediterad lev.faktura
Okej, tack för hjälpen!
Hejsan!Jag tror och hoppas att vårt skrivna hjälpavsnitt omDeklarationen till eEkonomi kan hjälpa dig på vägen för att svara på dina frågor, där finns beskrivet om vad varje del av programmet innebär och hur dessa uppgifter fylls i. Du beskriver att du fått en PDF om vilka rutor som ska fyllas i på Skatteverket, kan det vara deras länk Hur du fyller i NE-bilagan så länkar jag den här.Om vi tar privata inkomster som du funderade på så gäller följande rent programässigt: IDeklarationunderDeklaration - Privata inkomsterbehöver du som är enskild företagare uppge vissa inkomster och avdrag som inte har att göra med företagets uppgifter. Dessa måste du komplettera med för att programmet ska kunna resultatplanera och räkna fram det slutliga skattemässiga resultatet för din del. De uppgifter du fyller i underPrivata inkomsteranvänds sedan i programdelenDeklaration - Resultatplanering.Texten är hämtad från vårt skrivna hjälpavsnitt så jag tänker att vi börjar här, sen är du varmt välkommen att återkomma om något skulle kännas oklart. 🙂/My
Hej! Då ringer du mina duktiga kollegor på supporten. Känns som om du och jag missar något men jag är övertygad om att mina kollegor löser det. Välkommen att höra av dig! /Tinna
Nej, vad jag menar är att du på "försäljningsverifikationen" från anläggningsregistret lägger in momskoden på den rad som konterar på 3973. "I värsta fall" gör en korrigeringsverifikation på denna ver och ändrar så att det blir rätt momskod på den konteringsraden.
Awesome