Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack...som jag misstänkte så var det rätt simpelt..haha.återigen tack så mkt.
Hej Emil,Du kan ha mer än ett bankgironummer inlagt i eEkonomi.Ett kan man lägga in under Inställningar - Företagsinställningar - Grunduppgifter och det andra kan man lägga under Inställningar - Företagsinställningar - Övriga uppgifter - Använd alternativt bankgironummer på fakturautskrift.Däremot kan du ej välja att lägga ett bankgironummer specifikt på en kund.Det man kan göra är att vid de tillfällen kommittéerna skickar sina fakturor får de först lägga in sitt bankgiro på fliken övriga uppgifter och spara eller så får de lägga till detta som en textrad direkt på fakturan.Ha en trevlig helg/Cecilia
Bokför den utan moms helt enkelt, 2000 kr blir en kostnad om du inte har blandad verksamhet och får lyfta moms på vissa kostnader.
Bra att veta! Jag tycker det är svårt att känna till alla "specialfall". Tack Susanne
Hej!I dagsläget kan du inte koppla ett lönebesked mot ett specifik kostnadsställe vilket jag förstår hade varit en smidig funktion. Tar det vidare som ett förslag!Dock kan du i efterhand koppla en verifikation till ett kostnadsställe. När du bokfört lönebeskedet, gå in under Bokföring - Verifikationer och öppna verifikationen. Här kan du under kolumnen Grupp lägga till önskat kostnadsställe.Ha det fint!Moa
Awesome