Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Programmet väljer i dagsläget enbart samma inställning som man senast hade då man skapade en manuell verifikation, under Bokföring - Verifikationer. Kan tycka att programmetborde göra samma kontroll på det som skapas somÖvrig insättning - Egen kontering, under Kassa- och bankhändelser, men så är alltså inte fallet.Det är enbart den senaste manuella verifikationen som styr den förinställda inställningen.Det du kan göra för att få det förhandsvalt just nu är att skapa en manuell verifikation med bocken ibockad, då kommer det alltså att automatiskt vara förhandsvalt nästa gång du ska matcha en inbetalning under Kassa- och bankhändelser./Karl
Tack, då korrigerar jag posten med momsen också. Tack för hjälpen alla!
Tack för ett snabbt och tydligt svar. Drar en suck av lättnad!
Hej på er!Det låter klokt som Roffe skriver.För ett definitiv svar kan det vara en god idé att slå Skatteverket en signal och se vad dom säger i frågan.Återkom gärna i tråden om du får ett matnyttigt svar som fler kan dra nytta av! 🙂/Moa
Lena - om detta är återkommande så kan du skapa ett konto 4010 t.ex.Anders - Är denna tjänst något du sedan säljer vidare så föreslår jag ett 4xxx kontoAnnars funkar 6590
Awesome