Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej,Som min kollega Moa skrivit ovan står det inget i dokumentet om att just årsbesked ska sparas en viss tid.Om jag inte har helt fel så sparas dina "gamla" årsbesked i internetbanken.Dubbelkolla med din bank var du kan hitta dem och hur många år de sparas hos just din bank.Ha en fin dag/Susan
Du ska debitera moms på det du vidarefakturerar om du inte bedriver sådan verksamhet som omfattas av regler för omvänd skattskyldighet. För kunden blir det kostnadsneutralt om den är momsregistrerad.MIkael Pettersson
Hej Theresa! Stort tack för den upplysningen. Jag har betalt med kort denna gång så det är redan betalt. Enbart bokföring återstod.MvhJohn
Hej!Om ni inte säljer några lotter räcker det med att ni enbart skapar ett kostnadskonto, som Mikael nämner, för inköp av presentkort och lottring. Du kan skapa ett nytt konto under Inställningar - Kontoplan - Nytt konto.1930 KKostnadskonto DMomskonto DHa det fint!Moa
Hej!I den här tråden ser du hur man bokför inköp med privata pengar samt hur man bokför när det är dags att registrera uttag av pengarna.Ha det fint!Moa
Awesome