Hej!
Försöker komma in på Visma Scanner men den bara crashar hela tiden. Först kom jag in men kunde inte logga in med ett felmeddelande om att försöka senare, efter det går det inte alls. Jag har uppdatera ios och startat om mobiltelefonen och kollat efter uppdatering för app men finns ingen.
Tänkte bokföra i helgen, men det går inte särskilt bra...
Vänligen Agnetha
Tack för att du kontaktade oss angående problemen med Scanner. Jag förstår att det kan vara frustrerande, särskilt när du planerar att bokföra i helgen.
Bra att du redan har uppdaterat iOS, startat om din mobiltelefon och kontrollerat efter appuppdateringar. Utöver detta, kan du även kontrollera om din enhet har tillräckligt med ledigt minne, då det kan påverka appens funktionalitet.
Skulle problemen kvarstå, rekommenderar jag att du ringer vår supportavdelning.
Vi ser fram emot att hjälpa dig vidare!
Hej.
Jag har samma problem och har haft nu i flera månader. Förstår inte vad som felar. Mobil och appen är uppdaterade och har flertalet gånger startat om mobilen, de hjälper inte heller.
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.