Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael Östergren
UTFORSKARE

Hantera bildunderlag Kvitto/Faktura. Blir tokigt på detta!!! Förslag är värdelösa och de glöms bort

Hej!

Tvungen att utrycka mitt missnöje och det det kraftigaste!

Innan allt det "smarta" som ni nu också tar betalt för så fungerade det att den kom ihåg vad jag gjort tidigare och föreslog det.

Nu var det dags för månades ekonomihentering, och den föreslår ingenting och varken vad jag gjort innan eller "smart" försöker föreslå när jag klickar på "Hantera" på bildunderlag! Helt värdelöst, är tvungen att kolla upp manuellt hur jag konterat saker tidigare.

Hur i hela fridens namn kan ni göra så här? Ta bort något jag "köpt", ta betalt för ersättande funktion som är sämre än vad jag hade tidigare! 😤

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Mikael Östergren 

Tack för att du tar dig tid att beskriva hur du upplever detta – jag förstår frustrationen, särskilt när något som tidigare fungerat smidigt inte beter sig som förväntat vid ett återkommande moment.

Spiris sparar fortfarande tidigare konteringar, men förslagen visas idag inte alltid automatiskt i alla lägen när man klickar på Hantera. Det här är något vi vet kan upplevas som ett steg tillbaka, framför allt för dig som arbetar konsekvent och vill kunna återanvända tidigare val.

Funktionerna är tänkta att successivt lära sig mönster, men vi är fullt medvetna om att de inte alltid träffar rätt – och när de inte gör det blir det merarbete istället för hjälp. Den återkopplingen är viktig för oss och jag tar den självklart vidare till utvecklingsteamet.