Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael Östergren
UTFORSKARE

Mejl betala leverantörsfakturor "Prisändring för tolkade och bokförda leverantörsfakturor"

Hej!

Menar ni att det som inte kostat tidigare, t.ex. att dra och släppa in fakturor, nu ska börja debiteras för?

Om jag är nöjd med hur det är nu och det fungerar bra med dra-och-släpp kan jag behålla den funktionen och slippa betala för varje leverantörsfaktura som bokas?

Hänvisa gärna till var i avtalet med er man ingått där det tydligt säger att ni kan börja ta betalt för redan fungerande funktioner bara för "ni" tycker att de ska bli bättre.

280 SVAR 280

Utan att ha gjort nån större efterforskning, så lutar det åt Fortnox då många andra rekommenderat dem.
Ska starta ytterligare ett bolag inom kort är planen, och då flyttar jag detta och det nya.

Jag tittar på Speedledger...de har inte några "dolda avgifter"....

Och de har dolt den från huvudlistan i forumet.

ONEBIZ
UTFORSKARE

För redovisningsbyråer ser det ju inte så bra ut när kunderna blir fakturerade för automatisk bokföringshjälp, när vi gör samma jobb som vi gjort tidigare. Det kan skapa misstro gentemot oss som ska leverera bokföringstjänster. Det kan ju få våra kunder att tro att vi tar betalt för något som sker helt automatiskt, när den påtvingade tjänsten från Visma/Spiris istället försvårar arbetet.

Håller helt med dig, helt galet att det dessutom står så.

Carina Wesenlund-Jonsson
- din personliga auktoriserade redovisningskonsult

Ja, det ser verkligen inte bra ut! JAG får skämmas pga. Visma! Pinsamt.

15093144.png

Är så besviken!!!

awinge
NY MEDLEM

Jag måste bara passa på och tacka för alla bra och informativa svar i den här tråden av Visma / Spiris. (Obs Ironi)