- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
När det inte fungerar utanför supporttider?
Det händer (alltför ofta tyvärr) att jag får problem med e-ekonomi utanför supportens telefontider. Som nu till exempel. Plötsligt försvinner alla bildunderlag (lägg märke till att det står att det finns 29 underlag men inga syns) Vad gör man då?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
En sak som jag lärt mig under alla år är att man kan börja med att starta om datorn. Det kan vara en tillfällig störning i molnservern e dyl och sstartar man om, kan det rätta till sig. Det är ju inte så att någon illvilling retas och raderar dina underlag, utan de finns där. Merparten av alla dataproblem brukar rättas till med omstart.
Mvh Lena
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Ellge_
Håller med @LW -60 om att en omstart kan göra stor skillnad men prova även alltid att rensa cache eller att du loggar in i en annan webbläsare. Genom att tömma webbläsarens cacheminne tvingar du webbläsaren att hämta den senaste versionen av de webbsidor du besöker. Det är de generella lösningarna som hjälper i de allra flesta fall. Testa även gärna att fråga AI-assistenten som kan hjälpa med diverse olika frågor.
