Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Ellge_
MEDLEM

När det inte fungerar utanför supporttider?

Det händer (alltför ofta tyvärr) att jag får problem med e-ekonomi utanför supportens telefontider. Som nu till exempel. Plötsligt försvinner alla bildunderlag (lägg märke till att det står att det finns 29 underlag men inga syns) Vad gör man då?

VISMAFEL.jpg

2 SVAR 2
LW -60
UTFORSKARE

En sak som jag lärt mig under alla år är att man kan börja med att starta om datorn. Det kan vara en tillfällig störning i molnservern e dyl och sstartar man om, kan det rätta till sig. Det är ju inte så att någon illvilling retas och raderar dina underlag, utan de finns där. Merparten av alla dataproblem brukar rättas till med omstart.

Mvh Lena

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Ellge_ 

Håller med @LW -60 om att en omstart kan göra stor skillnad men prova även alltid att rensa cache eller att du loggar in i en annan webbläsare. Genom att tömma webbläsarens cacheminne tvingar du webbläsaren att hämta den senaste versionen av de webbsidor du besöker. Det är de generella lösningarna som hjälper i de allra flesta fall. Testa även gärna att fråga AI-assistenten som kan hjälpa med diverse olika frågor.