I appen verkar det inte gå att "starta klocka" på iphone, vi har två st som envisas med att köra iphone och det funkar inte för någon av dom. Timern startar inte ens. När jag gör det på min android så kommer timern igång längst upp.
Är detta nåt känt? Hittade inget när jag sökte i forumet.
Hej @FredrikLundgren
Vi har testat detta internt och att starta klockan/timern fungerar som det ska på iPhone, så det finns i nuläget inget känt generellt fel kopplat till iOS.
Vi rekommenderar att ni kontrollerar följande på de berörda iPhones:
Om problemet kvarstår trots detta är ni varmt välkomna att kontakta supporten på 0470‑70 60 00 så kan vi felsöka vidare och titta närmare på vad det kan bero på i just dina kollegors fall.
Min anställde bytte språk från engelska till svenska, då funkade det plötsligt. Hon har inte vågat ändra tillbaka för att dubbelkolla om det slutar funka igen dock 😃
Hej @FredrikLundgren
Det ska fungera även om språket är inställt på engelska.
Om problemet uppstod när språket var engelska men försvann när ni bytte till svenska kan det ha varit en tillfällig bugg.
Skulle problemet komma tillbaka om din kollega byter tillbaka till engelska är ni välkomna att höra av er till supporten så får vi skapa ett ärende på det.
Ha en fin eftermiddag och tack för uppdateringen!
Copyright 2026 Visma Spiris AB. All rights reserved.