Jag har Smarta Byrån.
När jag arbetade i Visma Admin tidigare tyckte jag ekonomiöversikten var ett trevlig verktyg som jag hade mycket nytta av. Nu som sagt har jag egen "låda" och jag har för mig att när jag skaffade Smarta Byrån, fick man köpa till Ekonomiöversikten mot en extra månadskostnad. Var nu precis inne på er hemsida för att kika på vad kostnaden låg på och fick upp att Ekonomiöversikten ingår i Smarta Byrån gratis:
Vad jag därefter gjorde var att jag ställde en fråga till Copilot, berättade att jag hade Smarta Byrån och den kära AI-hjälpen tyckte dessvärre att Ekonomiöversikten kostade x antal kronor per månad.
När jag går in på min startsida där jag kan välja de olika funktionerna i Smarta Byrån ser jag ekonomiöversikten som en liten klickbar ikon. Går jag in där, vill programmet att jag godkänner ett avtal. Många sidor... Hittar tyvärr inte något om ett pris där.
Kan någon hjälpa mig att få rätsida på de motsägelsefulla svaren 🙂
Bästa hälsningar,
Lena
Bra fråga Lena, det vill jag också gärna få svar på 😊
Hej Lena,
Tack för din fråga! Ekonomiöversikt ingår för din egen räkning, alltså din byrå, när du arbetar i Smarta Byrån. Så det betalt du inget extra för!
Önskar dig en fin dag,
Jenna
Och nu kommer nästa fråga.
Igår upptäckte jag också att inte bilden ser ut som den gjorde ett tag, översikten på Byråstödet. Jag har ju begärt den lilla varianten utan reggning av tid, resursplanering etc. De har alltid varit grå och otillgängliga. Jag vet inte om jag av misstag har kommit åt något, för helt plötsligt är de svarta och klickbara.
I och med att jag i dagsläget har ett upplägg där jag inte är i behov av de extra funktionerna så vill jag inte att dessa ska vara aktiverade för mig. Jag vill alltså enbart ha basupplägget och inte det utökade byråstödet.
Mvh Lena
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.