Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Emeelie
MEDLEM

Primärt konto felaktigt

Hej,

 

Jag har alltid haft mitt företagskonto som primärt konto, helt plötsligt har alla bokningar börjat bokföras på ett annat konto. Under inställningar kassa och bankkonton är rätt konto ibockat som primärt konto. Ändå fortsätter bokningarna landa på fel konto. Hur åtgärdar jag detta?

 

/Emelie

1 SVAR 1
Joachim E
MODERATOR

Hej

Det bör vara någon inställning någonstans i systemet och detta är vår programsupport som du når på telefon 0470 - 70 62 00 bättre på än vad vi som svarar på bokföringsfrågor i forumet är. Så ring vår programsupport så kan de garnterat hjälpa dig med detta snabbt och enkelt.

/Joachim