Hej,
Har haft flera som helt plötsligt inte kan logga in i appen för att se sitt lönebesked.
De får meddelande access denied.
Jag som administratör har inte gjort någon ändring på de anställda.
Varför blir det så?
Och vad ska man göra för att det ska funka igen?
Hej,
Vi har haft samma problem. Det löste sig efter lite strul. Hjälper det inte att ta bort appen och installera den igen så starta om telefonen. Ni kan ju testa med att bara starta om telefonen innan ni börjar att ta bort och installera på nytt.
Teknikens under 🙈
//Carina
Och om inte Carinas lösning hjälper så ringer du oss på 0470-70 60 00 så felsöker.
Trevlig helg!
Det löste sig efter mycket strul och så ska det inte behöva vara. 😞
Jag meddelar alltid att de ska uppdatera appen, sin telefon, starta om telefon. men det har inte hjälpt..
Jag har inaktiverat användaren o synkat igen och sedan aktivera o synka igen.
Tycker Spiris ska ta fram en instruktion hur man ska gå tillväga när detta uppstår så att man inte själv ska behöva hålla på o testa massa olika saker...
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.