Hur kan jag boka tid för en support hos er när det inte går att komma fram på ert telefonnummer utan att den lägger på varje gång? finns det inte någon supportmail längre att tillgå?
Hej @Tibor B
Jag har inte hört talas om några aktuella problem med vår telefoni. Kan du gärna kontrollera att du har ringt rätt nummer, 0470‑70 60 00? Om du ringer nu när vi öppnar kl. 09.00 brukar det normalt inte vara någon längre kötid.
Välkommen att ringa oss!
Kan man komma i kontakt med lönesupporten 600 via mail
Hej @Anette H
För Lön 600 erbjuder vi i telefonsupport och inte support via mejl.
Du är däremot varmt välkommen att skriva din fråga här i forumet, så försöker vi hjälpa dig så gott vi kan den vägen. Många frågor går jättebra att lösa här tillsammans.
Ha en fin dag!
jag har varit i kontakt med supporten och skulle få hjälp att inaktivera tidigare kollegor som inte jag kunde lösa eftersom de fortfarande har åtkomst till kunder i visma lön, och därmed kan jag inte inaktivera eller ta bort dom under hantera användare i vismaonline. det har tyvärr inte supporten heller kunna lösa då jag fortfarande inte kan ta bort dom, och kan inte heller på något sätt se eller logga in på de företag i visma lön som de har haft inloggning till hos oss. vi är en byrå med ett par hundra lönekunder upplagda, varav många inte är aktuella längre och där jag som administratör i övriga delar saknar behörighet till just i visma lön.
Hej @Tibor B
Jag har bett en kollega från supporten att kontakta dig, eftersom detta inte är något vi hanterar via forumet utan något som supporten hjälper till med.
Copyright 2026 Visma Spcs. All rights reserved.