Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Okej. Då kanske ni bör titta över hur detta hanteras? Bör ju vara samma uppgifter, kan man tycka, om man skriver ut eller skickar det vidare digitalt, ska väl inte spela någon roll. Varför ska postnr och postort vara med om inte gatuadress kommer med??Sedan får jag ju ändra e-post och telefonnr, för på intyget står det uppgiftslämnare, men de "automatiska" uppgifterna är ju företagets grunduppgifter. För mig som jobbar med flera olika företag, har ju detta betydelse.Kan nog behöva en översyn, med vad som tas med. Om det nu ska vara en smidig digital lösning.
Hej Catarina! Som du säkert har koll på så är Arbetsgivardeklarationen uppdelad i två delar - en för företaget och en på individnivå. När du förhandsgrandskar rapporten i Visma Lön 600 så ser du individuppgifter på varje anställd för sig, men det går inte att välja att endast redovisa en av de anställda. Vill bara flagga för att i AGI:n så står dock inga datum för exakt sjukdag, vilket kan vara bra att tänka på om du ska använda den. 🙂 Trevlig helg! /Tinne
Hej Linda och välkommen till oss i forumet - vad kul att du har blivit medlem! I dagsläget går det tyvärr inte att göra en massuppdatering av lönearterna, utan du behöver gå in på varje separat löneart och bocka i som passiv. Däremot tycker jag att det är en väldigt bra idé, så jag skulle vilja be dig att lägga detta som en idé via Förbättringsförslag på Min Sida i löneprogrammet. Jag hoppas att du får en fin fredag och helg! /Tinne
Hej @Helena52, Tack för att du hör av dig till oss med ett förbättringsförslag. VI har gjort om idéehanteringen i forumet och i och med detta hanteras era önskemål direkt i produkterna av vår utvecklingsavdelning. För att lämna ett förbättringsförslag i Visma Lön 300/600 gör du så här: I Visma Lön finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
Det enda som fattades var att ändra företagsinställningarna så att FÖRSKOTTSSEMESTER är aktiverat....Allt annat stämde på pricken och nu har jag kunnat ändra uppgifterna och allt fungerar normalt.Tack för hjälpen@Tinne Lestrin