Hej William,Det här problemet är lika gammalt som när Debet & Kredit uppstod på 1300-talet:)Här är lösningen:Ta bort semester uppbokningen under fliken "bokföring" i företagsinställningar.Boka sedan semesterskulden manuellt varje månad enligt semesterskuld listan så kommer du få gåshudnär du ser hur det stämmer på nano öret varje månad. Tyvärr är det intekrångligare än så:)Kenneth
Hej ueg__!
Ja, det är nog fler av oss som haft svårt att komma underfund med förändringen. Vanans makt är stor 🙂
För att vara transparent tror jag inte att benämningarnaär något som vi kommer förändra i programmet framöver.
Uppstår det någrafrågor eller funderingar är du alltidvälkommen tillbaka till oss i forumet.
Önskar dig en fin dag!
/Tinne
Hej och tack för svar.Jag var i kontakt med supporten som även kopplade upp sig och inte kunde lösa problemet. Anledningen till att jag skrev här var egentligen bara att jag ville förvissa mig om att man tog problemet vidare.Det vi gjorde med de två i personalen som det avsåg var att vi tog bort all klarmarkering för januari (i VLA) och backade tillbaka till december men varken de eller jag kunde klarmarkera december. Det enda som hände var att januari blev klarmarkerad när de klarmarkerade i appen.Knappen klarmarkera försvann (VLA) i december men jag kunde gå in och ändra deras tider. Men fortfarande utan klarmarkering. Inget gick över i synkroniseringen.Eftersom jag fick uppmaningen av supporten att "registrera dessa två manuellt direkt på lönespecen i körningen" så gjorde jag det men hade en känsla av att man inte tog detta vidare vilket känns viktigt! Det är ju snart dags för körning igen och då får vi se vad som kommer att hända med januari för dessa två.Tack för återkoppling!
Hej Davor!
Jag vill gärna flika in och tipsa omprogramhjälpens avsnitt Byte av Semestervillkor där vi beskriver vad du ska tänka på vid ett byte.
Ha det fint!
Tinna