Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag hade nog hanterat det som 4h VAB + 4h normaltid + 4h till kompbanken...
Ja Förmånen ingår i underlaget för arbetsgivaravgiften och den anställde betalar skatt för den Arbetsgivaravgiften beräknas inte på skatten utan på förmånens värde Mikael
Hej Catrin,Jag tror att du hittar svaret på din fråga i denna tråden, om du lägger in deltidssjukskrivningen som vanligt med snabbvalet och sedan lägger in semestern med snabbvalet kommer programmet justera så att semesteravdraget görs till upp till 100% totalt för dagen, så det blir korrekt att lägga in båda snabbvalen för sjuk och semester och inte bara sjukavdraget och sedan semestertillägget. Du kan se hur detta ska hanteras i den skrivna hjälpen som Jenny länkade till i svaret ovan.Om du har ytterligare frågor får du gärna ställa dem här./Theodor
Hej EkoInEx.Vill bara flika in och flagga för hjälpdokumentet Rättelser av felaktigt registrerad förmån arbetsgivardeklaration hos Skatteverket.Det förklarar hur man gör rättelser av felaktigt registrerad förmån vid AGI till Skatteverket.Det är viktigt att det görs rätt då det görs i flera steg.Ha det gott!/Sofia
Hej Kristina,Tack så mycket för hjälpen!Ha en fortsatt bra dag! 🙂//Jessica