Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Anna! Det där felmeddelandet kan ibland dyka upp efter byte av kontoplan, och oftast försvinner det om du kör en reparation av installationsfilen. Så här gör du: 1. Ladda ner installationsfilen för Visma Administration från vår nedladdningssida här.2. När filen är nedladdad – kör igång den.3. I guiden som startar kommer du få upp alternativet "Reparera".4. Välj Reparera och klicka på Nästa.5. Programmet repareras då och layout-filerna återställs, vilket brukar lösa problemet. Testa gärna detta och återkom om det fortfarande strular. Skulle du vilja ha vår hjälp från start är det självklart bara att ringa in så är vi med.Ha en fin fredag och helg när det är dags!/Ebba
HejKonstigt nu fungerar det för oss... tog ett test konto som vi har... och la in Avvikande leveransadress och då kom det ut på båda ställena..Återkommer om det händer igen..
Hej!Vad roligt att höra att det löste sig och tack snälla för att du delade med dig av lösningen. Det kommer vara hjälpsamt för andra användare framåt.Ha en fortsatt fin dag!☀️/Ebba
Hej igen!Du skulle kunna testa att ladda hem Adobe acrobat reader som är gratis. Sedan högerklickar du på PDF-filen och väljer att öppna med den för att se om det funkar bättre. Annars har jag tyvärr inget mer tips, men vi felsöker gärna detta vidare via telefon på 0470-706 000.😊/Ebba