2025-07-08
14:49
1Gilla
Läskigt svar som bara visar att ni lever i er egna värld. Hade jag varit Visma/Spiris hade jag dragit upp huvudet ur sanden och förstått hur illa detta är. Skönt att det finns fina alternativ på marknaden. Börjar mer och mer luta åt att helt byta affärssystem, hoppas att flera gör det.
... Visa mer
2025-06-16
11:17
Hej @Kan inte dra och släppa l Tack för din fråga och för att du hör av dig till oss. Vi erbjuder support på vardagar för att kunna säkerställa att vi ger så snabb och personlig hjälp som möjligt när vi är på plats. Jag förstår att det kan vara besvärligt när behovet av support uppstår under helgen.
När vår ordinarie support är stängd finns det ändå flera sätt att få hjälp. Vår AI-assistent finns alltid tillgänglig direkt inne i Bokföring och Fakturering för att besvara många av de vanligaste frågorna. Utöver det finns vårt hjälpcenter och detta forum, där det redan finns mycket information samlad. Dessutom är det ofta andra användare här som gärna hjälper till och svarar även under helgen.
Vad gäller drag- och släpp så löstes detta felet förra veckan. Fungerar det inte hos dig behöver du ringa supporten så hjälper vi dig i den kanalen istället.
Välkommen att kontakta supporten
... Visa mer
2025-06-09
10:28
Hej @Kan inte dra och släppa l För tillfället är det problem med att inte allt tolkas om du skapar en ny leverantörsfaktura och använder drag & drop för att få in underlaget. Detta är rapporterat vidare som ett fel och vi arbetar på en lösning.
På vår hemsida spiris.se/support/driftinformation hittar du pågående incidenter och fel och när dessa är lösta tas det bort därifrån.
Ha en fin dag!
... Visa mer