Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Liselott S Oldin Menar du att du önskar kunna lägga till Vår referens och Land som valbara kolumner i kolumninställningarna under Leverantörer? I så fall tar jag gärna detta vidare som ett internt önskemål till våra produktutvecklare. Kommer du på något mer får du gärna skicka in det direkt till dem via Förbättringsförslag på programmets förstasida. Ha det fint!
Hej @Lenasekonomi Har du testat att följa stegen i hjälpavsnittet Avaktivera funktioner?Prova det och får du inte det att fungera så ringer du oss på 0470-70 60 00 så tittar vi på det tillsammans. Välkommen!
Hej @ZekeVarg Välkommen som ny forummedlem. Vi har tyvärr ingen information om MCP – Beta eller felmeddelandet ”Det finns inga tillgängliga kunder för den här användaren” här i forumet. Eftersom det verkar röra aktivering eller behörigheter rekommenderar jag att du kontaktar vår support. De kan kontrollera inställningarna för ditt konto och vid behov hjälpa till att justera dem.Välkommen att kontakta supporten.
Hej @Tamara Karseland Välkommen som ny forummedlem.Detta beror oftast på att Windows egna skrivarinställningar överstyr Visma Administration, eller att Visma saknar skrivrättigheter i Windows för att spara den nya inställningsfilen. Prova följande: 1. Inaktivera automatisk skrivarhantering i WindowsWindows har en funktion som automatiskt ändrar standardskrivare till den du senast använde, vilket kan nollställa sparade val i Visma Administration. Gå till Inställningar i Windows - Skrivare och skannrar. Bocka ur eller inaktivera Låt Windows hantera min standardskrivare.Hoppas detta hjälper!
Hej @Tamara Karseland Jag har för mig att zoominställningen ändras direkt i förhandsgranskningen av utskriften och därefter sparas per användare. Öppna huvudboken och välj Bildskärm/Förhandsgranska.Klicka på zoomalternativet i förhandsgranskningen.Välj Egen skala och ange önskad förstoring, exempelvis 100 %.Stäng sedan förhandsgranskningen på vanligt sätt. Inställningen ska därefter användas som standard nästa gång du förhandsgranskar en utskrift. Den är kopplad till användaren och datorn, vilket innebär att olika användare kan ha olika zoominställningar. Om inställningen ändå återgår till Anpassa skala efter fönster kan det bero på att den inte sparas korrekt. Kontrollera gärna att du använder samma användare som tidigare och att Visma Administration är uppdaterat. Får du det inte att fungera får du gärna höra av dig till vår support. Välkommen att kontakta supporten