Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

OK. Synd. Men jag har lämnat förbättringsförslag nu. Skulle förvåna mig om inte fler önskar samma sak, eftersom automatiseringstrenden är på uppgång.
Hej @Tommi V Tack för att du hör av dig. Jag har försökt återskapa det du beskriver men har tyvärr inte lyckats. För att vi ska kunna undersöka detta mer ingående behöver du kontakta vår support på 0470-70 60 00. Beskriv gärna vad ni gör när problemet uppstår och ange om möjligt ett exempel på en order där kommentaren har försvunnit så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig vidare.
Hej @George Det fixar du enkelt genom att klicka på ditt företagsnamn högt upp till höger och sedan väljer du svenska igen. Krånglar det så ringer supporten på 0470-70 60 00 så hjälper vi dig gärna.
Troligen kanske då ingen har lyckats då Visma Admin använda en CLR som heterSafSQLProcedures, och det stödjs inte av Azure SQL
Hej @Gunilla65 Vi testade detta hos oss och fick det att funka. Gör så att du ringer in till supporten på 0470-70 60 00 så undviker vi missförstånd och hjälper dig. Välkommen att kontakta supporten,