Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag förstår verkligen frustrationen du känner, och vi vill gärna förklara lite mer i detalj gällande bankkopplingen och försenade kontoutdrag. När det gäller bankkopplingen till Swedbank och sparbankerna håller vi med om att det har varit alldeles för ofta som kontoutdragen är försenade. På senare tid har det 9 av 10 gånger berott på att banken inte skickar oss filerna i tid, alltså att dem är försenade från dem, vilket är något vi tyvärr inte kan påverka från vår sida. Vi driver detta aktivt mot banken för att få förståelse i varför det tar tid för dem att skicka filerna. Även idag så var det så att filerna var försenade från banken. Vi ser inte alls dessa problemen med andra bankkopplingar med andra banker. Vad gäller "Månadskollen", är detta inget problem vi har kunnat återskapa, och vi ser inte att det är ett generellt problem och vi har inte fått några andra rapporter om det från andra kunder. För att säkerställa att ditt problem blir löst kan jag be en kollega att kontakta dig och kolla på detta om du fortfarande har problem med kopplat till månadskollen. Vi beklagar verkligen de problem du stött på och gör vårt bästa för att förbättra stabiliteten och funktionaliteten i våra tjänster. Din feedback är viktig för oss, och vi tar den på största allvar. Vi hoppas att vi kan få tillbaka ditt förtroende och att du ser de förbättringar vi arbetar med. Tveka inte att kontakta oss om du har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp. /Hilda
Hejsan!Jag tycker det enklaste är att du går in på verifikatet och ändrar till 3041 manuellt. Jag hoppas att eEkonomi är så smart att programmet förstår justeringen. När du sedan gör momsredovisningen är det bra att du kontrollerar med huvudboken att det stämmer, så det inte blir fel i redovisningen.Lycka till!Mvh Lena
Så det kanske inte nödvändigtvis är jag som är dum.Alltid något att glädja sig åt.Jag kontaktar Supporten./ Uffe
Hej @Bokforlaggaren Välkommen till forumet! Som programmet ser ut idag så stödjer vi endast utskrift av en faktura åt gången. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vårt system, och det är mycket värdefullt för oss att få återkoppling från våra användare. Jag rekommenderar att du delar ditt förbättringsförslag med vår produktavdelning via Feedback och Förslag långt ner till vänster inne programmet. Ha en fin dag 🌻
Hej @Martin8 Välkommen som ny forummedlem. Här är några tips som förhoppningsvis kan hjälpa dig med din nya start: För att lägga in ingående balanser efter omstart kan du göra så här: Lägg in beloppet för kassa på 1910 med 10.000 kr.Lägg in beloppet för plusgiro på 1920 med 100.000 kr. Sedan när du har lagt in saldon för dina likvida medel, måste dessa balanseras mot ett eget kapital konto, exempelvis 2061 (Kapital/Stiftelsekapital/Grundkapital). Detta konto representerar de pengar som föreningen äger och kan nyttjas. Hoppas detta hjälpte dig att komma vidare utan tråkiga felmeddelanden och att du får en fin dag ☀️
Awesome