Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag vet inte vad som var fel. Men när jag la in budgeten för 2025 och markerade den som huvudbudget så fungerade det. Tack i alla fall! Tom
Är det .NET backend så kommer det en lösning i version 10: https://github.com/dotnet/core/blob/main/release-notes/10.0/preview/preview1/libraries.md#numeric-ordering-for-string-comparison. Ni skulle kunna sätta en utvecklare på en POC, som också kanske kan föreslå en tillfällig lösning.
Hej, det står i felmeddelandet att telefonnummer saknas eller är felaktig.Bolaget har ett utländskt telefonnummer och därmed har jag använt +372…. Jag ska ta bort specialtecken och testar om det går nu att lämna in.
Hej @HenrikenFör utbetalning av föräldralön i Visma Lön Direkt kan du använda: Övrig ersättning, brutto, engångsskatt – Används när utbetalningen görs som en engångssumma och beskattas som engångsbehållning.Övrig ersättning, brutto – Om utbetalningen sker löpande och beskattas enligt den vanliga skattetabellen. Sedan kan du lägga en förklarande textrad på lönebeskedet precis som min kollega Malin tipsar om. Vill även passa på att slå ett slag för att föräldralön och många andra grymma funktioner finns i vårt webbaserade löneprogram Visma Lön Smart. Läs mer om det här Ha en fin dag!
@Tinna Gunnarsson, tack för din återkoppling!Det var just bekräftelsen om medvetenheten om fel och att Visma har tänkt agera med åtgärd som jag ville få.Hoppas på en åtgärd inom snar framtid.HälsningarCarina
Awesome