Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@Sofie JL! Vi har inte rapporterat något fel om detta just nu, så vi har kikat närmre på det du beskriver för att se om vi kan hitta något fel i bakgrunden och ge dig den där ledtråden du efterfrågar. Vi lyckas varken hitta orsak till eller en lösning på problemet såhär, och jag vill därför att du kontaktar vår supportså vi kan hjälpa dig vidare på bästa sätt. Info om öppettider under helgerna hittar du via länken. Passar på att önska dig en god fortsättning!
Hej Tinna,Tack för ditt svar. Jag hör av mig till supporten vid tillfälle.Ha en fin julhelg!//O
1. Lägg in en kund som inte är markerad som varken privat eller företag i databasen.2. Gå till Påminnelse Direkt och lista Obetalda fakturor.Så lätt är det att återproducera detta fel som gör hela verktyget oanvändbart. Nej, det är inget tillfälligt fel. Obetalda fakturor ska givetvis presenteras oavsett om kunderna är markerade som privat eller företag.Ni kan med fördel skicka felmeddelandet, som beskriver vad som är fel i programmet, vidare till era utvecklare så kan dom rätta felet.
Hej @Banton Jag förstår att det kan vara frustrerande att inte få rätt referensinformation på dina kassa- och bankhändelser, särskilt i detta fallet som du beskriver här. För att försöka lösa detta problem rekommenderar vi att du kontaktar din bank direkt. Eftersom informationen i dessa fall kommer från banken, kan de förhoppningsvis hjälpa till genom att ange en annan referens som är mer användbar för dig. På så sätt slipper du gissningsleken och kan enkelt identifiera dina transaktioner. God Jul och Gott Nytt År önskar dina vänner på Visma Spcs
Hej Tinna!Tack för svar.Önskar dig också en God Jul/Gunilla
Awesome